++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

= New BoRn BabY GiFT =

Harini, kwn baik aku, zakiah tetiba je email aku..ingat kan nak tanye kabo..sihat ke..waras lg ke aku nih..ni tak.. ghupernyer ader udang di sebalik mee..leh dia tanye, aku nk bg hadiah ape untuk anak dia nnt..bleh gitu?? padahal bulan 3 tahun depan tuhh....siap list down lagi pics & price skali..tak tahannnn....huh..


RM69.90



RM279.90



RM169.90



RM399.90


Ermm..ingat nk surprise kat ko nnt..oleh sebab ko dah tanye, aku terpaksa la pecah kan rahsia aku sendiri........TADDAAAAAA..




RM10.90 EXCLUDING teddy bear


Disebabkan ko akan dpt baby boy...so aku bg yg wrna biru tu la yer...HEHEHEHE

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~