++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Tuesday, April 6, 2010

= SuRaT CinTa @ ParKinG MenARa TM =


AMARAN : INI ADALAH KISAH BENAR…SILA JANGAN SESEKALI MENCUBA PERBUATAN INI OK???=D


Di Suatu petang yang hening... Lokasi : Parking kereta -2 Menara TM






TERJEMAHAN SURAT DI ATAS :

Hai Abang,
Sy dah lama perhatikan abang,
Sy minat dah lama ngan abang,
bleh berkenalan?

Sy tunggu abang kat Secret Recipe
sok kol 5.30 pm ea?

Sy pakai tudung belang-belang,
warna hitam putih
Datang tau,sy tunggu

Yang Mengharap,
Bunga
30/06/2009



Pi Es : ekceli, citer ni dah basi pun bg warga TM tp tak bg aku..heheh...surat cinta ni hasil nukilan osmet aku n opismate dia..dorg saje jek nak kenakan abg tu yg semamgnya dorg kenal...dan abg tu pun mmg tau itu sememangnya hasil kerja tangan diorg..dengan selambernyer dorg gi letak kat cermin keter abg tu..org lalu lalang..of coz la akan nmpk..then terjadila aktiviti snap gmbr n spreadkan kat email..hehehe...dengan pantas satu Menara TM, annexe sume tersebar..sekejapan je aku dpt email tu..then aku mcm kenal jek tulisan saper tuhhh..ghuper..hahaahha..mmg klaka laa...kat email penuh org duk kutuk2 si "Bunga" ni...
Moral of da story - dun trust rumors...

4 comments:

Aslinda Nurziaty said...

LOLS!!!! saba jelah... ada2 je keje korang ni...hehe

Aslinda Nurziaty said...

aaaahhhhh...how i wish to go back to TM...

Qidzizie said...

life must go on...
ade rezeki tak ke mane.. :)

Qidzizie said...

alaaa..gaji u skrg lebey drpd keje TM kan...
Plus modelling lg...kayoooo...hehehhe

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget