++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Sunday, January 1, 2012

= Hepi New Year =




Hi Lovely Readers!!!!!
Hepi New Year 2012....
Celebrate???
takde maknenye...
duduk rumah tgk tv...
kul 12.00am tgk firework kebabooommmm drpd beranda rumah...ecehh...
midvalley..klcc...damansara...genting...
Dah 3 tahun...mende yg sama sebab duduk rumah yg sama...


Kalo cite pasal new year ni mesti akan sebut pasal azam dulu kan...
hurm...azam di tahun baru ape ye...
berusaha untk menjadi isteri solehah...tetttt....
kawen pun belum...ade hati...hikhikhik...
InsyaAllah...to be a better person...
Banyakkn bersabar...bersedekah...
ape2 ajela yg baik...


Sebut pasal sedekah...
yela...saya ni kedekut sikit....
lelagi kalo org yg minta sedekah tu org buta yg dipimpin oleh seseorg...
mcm sindiket je...
rs tertipu pun ade..
skrg kan byk kes mcm ni...
so bila bersedekahh tu jadi tak ikhlas la sebab asyik dok pk pakcik ni btol ke buta...
Dalam hati mesti kata "pakcik Kayo"...
Katakan dlm kedai tu ade 30 org....Kalo sorg bg singgit....tak ke pakcik kayooo....
Kalo mkn dgn pakwe makwe..sure mesti akan derma kan...
malu la kalo tak derma...plg koman pun singgit...
ish ish ish...Kan dah ....sedekah jadi tak ikhlas kalo cenggitu... ^_^


Eh..kelain plak..
tu la penangan kalo dah lame sgt tak berbloging hehhehe...
Moral of the story (Khas utk sy)...
Kena bersedekah dgn hati yg ikhlas... ^_^
Itu azam tahun baru...
Azam yang lain2 tu...BIARLAH RAHSIA....hehehe



1 comment:

Shykin Moksen said...

salam,

blog yang menarik..like
sudi-sudilah singgah di blog sy.

http://shykin.blogspot.com

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget