++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 11, 2009

= BeRbuKa PuAsa =

""Hah..Bukak posa"

"Jom la ila..as pegi skali tuhh...u ganti kan kak ros (bos kecik haku) berbuka ngan customer RTM...En kamal yg bg arahan (bos besar haku)....Last year u ader join jgk kann...

**Hamboii..pandaii tul En Nasir ni nak suh aku pi**


"alaaa..tak mau laa..semua laki arrr..tanak arr..takde geng"

"As pegi laa..u join la..naik kete ngan dia..naik kete i pun leh gak"

"ermmm..kalo as tak gi..i pun tak gi tau..kat maner???



"Hotel Eastin, PJ"

Gmbr makanan tak sempat nk snap akibat tak sabo nk mkn...dpt snap gmbr ni pun jadilaaa....

** Toinkkkk Toinkkk...wahh..best ni..mkn free :) **

kul 6 bertolak dr opis...jalan jem..salah jalan tp alhamdulillah sampai kul 7.10p.m...sempat sampai...trus amik mknan...roti jala,kuih muih, nasi dengan pelbagai jenis lauk..tak lupa juga kpd kebab, rojak buah dll....Byk mkn tp dlm kuantiti yg sedikit hokeyyyy...


Azan jek..En shahrul baca doa untuk semua..mkn kurma sejibik pastu mmakannnn dgn lahapnyee...yumm yumm...tak bersuara lngsg..semua tekun jek mkn...aku mkn memang tak hengat dunia...hilang sume sifat keayuan..takde control2 ayu dahhh...dulik haper kihkihkih...habis mkn kul 8..naik atas solat....Then, turun blk, aku nengok opismate aku ngah amik mkanan...ni takleh jadik nihhh...aku ngan as pun sambung blk mkn...

aku snap sesenyap..heheh..sori la yerr..Fauzi takde dlm gmbo coz dia pemalu yg amat.. :)


Pas abis mkn sembang2 kosong...biasala dorg kalo tak kenakan aku mmg tak sah..aku pun layankan jela..meloyar burukk kat dorg..gelak terkekek kekek tak hengat dunia..bercerita drpd citer kosong hingga la citer pasal company...byk la info yg aku dpt mlm tuhh...thanxx to En Mansor, En shahrul, Fauzi n As..u guys mmg besttt...


As & Me


Perut dah kenyang..mata dah kecikk..jam dah kul 10.10...rs cam nk blk jekkk...tp kena halang ngan GM...pas customer RTM blk..dia plak join meja kitorg..kena tggu dia abis mkn ais kacang baru leh blk (boleh gituuu)..smbg lagi borak2...time tu kaw2 aku kena..tp aku sengeh jekk..takkan nk melawan plakkk..kang jd staff derhaka...borak2..tambah lg info dlm pale otak aku nihh..bagus2....


kul 10.40 baru ler kitorg leh beredar...Sampai umah lebey krg kul 11 lebey skitt...


Pape pun..mmg best sgt...dapat info & dapat MAKAN.... Hehehe...

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~