++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 29, 2009

= CuPcakEs iDaMAn =

Assalamualaikum..
SELAMAT HARI RAYA...

dah lama rsnya tak update..kini aku kembali...hehehe...
bknnyer aper rs mls jek nk update time bln posa aritu...
asyik duk google mini pelamin la ..hantaran la...mcm2 lagilahh...
tak lupa jugak cupcakes yg aku idam2kan untuk hantaran pertunangan aku...
kebetulan sis maz opismate aku suh aku surf blog warung bonda nihhh...
bila dah bukak tuh..cantik2 cupcakes dia...yg plg best skali...umah akak nih kemain dekat lg ngan umah aku..ni dah kira baik..snang la kije aku nnt...
kak zarra namenyer... aku pun beremailan la ngan kak zarra nihh...
friendly btol orgnyer...suka aku...
pas dah agree sume..dia pun bg quotation..mak oiii...terkejut badut la kjp.....
bila pk blk ...ahhh belasah jela...lgpun aku order pun dah last minute....
mane ade org sanggup nk trima tempahan time raya...
pastu 250909, kak zarra pun dtg hntr cupcakes tuhh...dtg la braya skali..
*sorila kak..kuih raya yg tak seberapa + air teh
yg dah tak brape panas sbb lmbt minum saje yg dpt kuhidangkan kihkih*...
skali bila ku bukak je kotak...wow...cantik giler...haaa tak sia2..
kira berbaloi la harga ngan ghuper cc tuhh...



cantik tak??? angguk kpala skrg :)


huh..tp syg seribu kali satu syg...cupcakes ini tidak dpt ku persembahkan kesemuanya kpd encik tunang kerana sob sob huhu citer sedey nihh...tempat letak cupcakes tak muat nk letak 16 pieces...cuma muat 11 pieces ajer....nak wat cemaner..salah aku gakk..biasala last minute preparation...kalo ikutkan hati nk letak kat dulang jekkk..tp syg plak coz tempat letak cc tuh cantik banget la plakkk..last2 mmg dpt 11 pieces jela...nasib la en tunang yerr...kihkih...bila tgk blk hantaran cc nihh..cantik la plakk...tp maafla...oleh kerana kamera aku kena rompak oleh perompak yg takde perasaan belas kesian...ader ker dia umpil keter kwn aku...eh..termelencong plakkk...haaaa..ape td..ohhh..haaa gmbr hantaran 11 pieces tak dpt nk tunjuk coz abg din potogaper fofular tuh tak bg lagi..so kena tggu la yerr...


5 pieces yg En Tunang paksa rela bg kat aku hehehe


No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~