++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Wednesday, November 4, 2009

= LeLaKi mALas yG DiMiNATi WaNiTa =


1. suami balik ke rumah dgn muka yg masam lalu berkate "abang MALAS nak cari perempuan lain,awak sorg dah cukup saye sayang"




2. suami balik dari bank lalu berkate "abang MALAS nak pegang duit gaji,sayang pegang la duit ni"



3. lepas makan malam suami berkate "abang MALAS la nak keluar rumah malam2 ni,baik abang duk rumah dengan sayang"



Moral of de Story...cari lah suami yg pemalas seperti diatas..kerana inilah suami yg mithali...
Bestnye dpt lelaki yg malas camnihhh ;)

3 comments:

=MissRynn= said...

laki ko mcm tue x?? :P

Qidzizie said...

tggu aku kawen la baru tau :)
mintak2 la pangai malas dia mcm yg di atas..
malas yg lain mintak la dijauhkan....

mr nazreen said...

ermm..
nak jadik pemalas mcam ni la..
suami yg lepak2 jer..
hehe..


nice!

http://mimpisyakila.blogspot.com

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget