++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 11, 2010

= JuARa LagU ke 24 =

Date :
10 January 2010
Venue :
Stadium Bukit Jalil, KL
Da Winners :
Juara Lagu ke 24- Aizat (Pergi)
Naib Juara Lagu- Yuna (Dan Sebenarnya)
Tempat Ketiga- Faizal Tahir (Bencinta)
Persembahan Terbaik-Aizat AF (Kau Aku)
Vokal Terbaik- Black Mentor (Aku Rindu Sayang Kamu)




Akhirnya berjaya jugak aku menjejakkan kaki di Stadium Bukit Jalil walaupun terpaksa berpatah balik ke rumah...ader ker dah nak dekat sampai leh plak luper nk bwk tiket..dah la jalan jem...nasib la baik en tunang sabo jek ngan pangai aku nihhh..huhhhu..tq en tunang..tahniah kerana anda berjaya sabar dengan kerenah saye...hehehe...

tahniah jugak kepada aku kerana berjaya meneka top 3 even turutan nye salah..tapi mlm tuh mmg sumer besttt..di tambah plak ngan lawak nabil time commercial break tuhhh..hahahha...






















Pi es: We had fun...Moga2 dpt tiket lagi tahun depan. (pantun 2 kerat).. ;p

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~