++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Thursday, January 21, 2010

= NobOdY by WoNDer GiRLs =

Td after bukak posa, pica trus meluru masuk dlm bilik aku nk tunjuk kan sesuatu..Ghupernyer video kat youtube..lagu nobody yg tgh hot kat radio skrg...sampai opismate aku yg lelaki pun buat ringtone dlm hp dia...hot la tuhh..pastu sumer kerumun n tiru sejibik tarian budak nihhh...dah la tiru sejibikk...tak sangka kwn2 aku ader gak bakat terendam....habis jadi disko sementara bilik aku tuhh..dah la waktu maghrib..astaghfirullah :)

chomel giler budak ni menariii..teringat zaman aku kecik2 dulu mcm ni gak tp versi amoi jual sayur laaa..kahkahkahh...korg mesti kata.."wahhhh...pandai nyer..cutenyer budak nihh"...pastu korg mesti nk tiru aksi budak ni menari kann..hahahha..tanak ngaku plakkk...

pas abis tu..semua duk nk link kat dorg punyer facebook..aku pun tak ketinggalan la nk kongsi gak dlm blog aku nihh..hehhehe...

so korang..enjoy da video n selamat tersenyum & bergelak sampai keluar kahakkk....hakhakhak....



pasni aku nk upload plak video aku n rumet menari lagu nihh...
hahahha..ada brani????????

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget