++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

= RFL Goody Bag =

Goody bag adelah bende yg sgt aku tunggu2..menderma sambil membantu pesakit kanser..n dpt goodY bag skali..tu yg best...juz byr RM 16 je..dapat mende2 berikut:

1) RFL T-shirt (size S yg agak besar ye)
2) Entry wristband
3) Luminaria Bag + candle








kak Linda menyusun dengan gigihnya


Wah conotnye..kira berbaloi drpd ape yg di byr..hahha..cam derma tak ikhlas.huhu...

Program ni diadakan pd 29 - 30 May kat Bukit Jalil..seperti entri aku yg lepas..

Actually, my GM telah di lantik oleh boss nye untuk jadi team leader ms program tu nnt..kebetulan semua org kat division aku mmg tak dpt join la kan..yelaa...hari jumaat tu cuti, wesak day..confirm2 la sume org balik kmpg..lagi2 perantau mcm aku ni :)..

Dengan tak semena2...khamis ptg tu di panggil nye aku masuk dlm bilik dia ..dup dap dup dap jugalah...ghupernye... di suruh nye aku pegi program tu...tu takpe lagi la..ini di bagi nye duit RM 100, disuruh nye pulak aku decorate camping tent sebab ade contest mase program tu nnt..budget boleh menang la tu huhh...speechless aku..tp aku ade gak merayu..kena la escapism...kate aku nk blk kmpg (mmg aku plan nk blk kmpg pun)...di bagi nye aku cuti hari isnin..aku ckp mmg aku dah apply cuti hari isnin...tanak mengalah tu..di bg nye aku cuti hari selasa..huh..degil btol...
dengan muka sedey nye kuar bilik dgn muka mencuka...it's not fair...

pastu atas nasihat bos kecik aku,aku sms bos besar mengatakan aku x dpt pegi...aku nk blk kmpg jugak...brani tak aku..hehe... kira lepas la kan..tp dpt extra keje plak...kena plak jd secretary tak bergaji kjp..kena reconfirm dgn staffs yg janji nak join..last2...cuma 7-8 org drpd beratus2 org je nk join.klaka je kan....

pastu pd hari kejadian iaitu sabtu ptg..hujan lebat gile..kt jb n kat kl..kira hujan rahmat la tu bg aku...mmg nasib baik la aku tak pegi..last2..bos besar aku pegi tgh mlm...kira aktiviti decorate tu cancel laaa...selamat aku...huhu....
Tu la kisahnye...

Pi es: Brani kerana benar :)

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~