++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Thursday, September 9, 2010

= Salam Aidilfitri - Video Khas untuk kamu =


Salam lebaran...

rasa baru je start bulan ramadhan....

tup tap tap tup dah nak masuk syawal....

macam tak rasa pun berpuasa....

rasa mcm sekejap sangat berpuasa tahun ni....

dah lame plak tak update belog huhu...

Sempena syawal yg bakal menjelang,

saye ingin memohon sejuta kemaafan kepada kawan2 gugu gaga, rakan2 bloggers, silent readers, jika ade tersalah kata atau tersinggung perasaan dengan entri2 saye yg tak seberape itew...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Maaf Zahir Batin...

Nahhh..video ini untuk kamu kamu dan kamu...




Pi es: suka dengar lagu Maher Zain Semenjak 2 3 menjak ni.. :p Beshhhh

3 comments:

Sya Sakura said...

selamat hari raya!! :)

Qaseh Qidzizie said...

Tq Sakura :)

johnlabu said...

ooooo...patut la enchek entun slalu bukak lg dak maher nie...hehehehehe...

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget