++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Wednesday, September 1, 2010

= Hepi hepi Bday Entun =

Salam..


Lame tak update belog...
malas nak on pc kat kampung...
ade budak pengacau... :p


cuti merdeka balik kampung...
tumpang rumet balik...
dia turunkan saye kat tol ayer keroh..
Entun tunggu disana...


Sampai Melaka dah pukul 7...
Nasib baik dah siap2 beli mcd..
berbuka dalam kete le kami berdua...


Malam tu keluar jln2 singgah bazar ramadan di Melaka...
Meriah..tapi rata2 barang semua sama macam di Kl...
Plus mahal sikit dr KL...
Nak survey baju raya kami...
Tema tahun ni purple pink...
Cari2 tak jumpa...
Balik dengan tgn kosong...


sabtu petang jln2 lagi...
Misi cari bj raya yang tak sudah2...
dapat la aim satu baju Entun...
Baju sy tak dpt lagi...**Takpe tak kisah - Geram**





Motif???

Malam tu celebrate besday entun in advance...
Dinner kat Garden Recipe, Jusco Melaka...
tanpa kek..cuma hanye ade sebungkus hadiah kecil...
Dalam kepala bila la masa yg sesuai nak bg hadiah ni...
Time tengah makan tu, tanpa disedari tangan saye hulur hadiah kecil kat dia... **Senyum**
saye minta dia buka hadiah tu pukul 12.00 am 30/9...

Sori ye cyg...
tahun ni hadiah downgrade yeee....
budget lari...hehhe..
maklumla nak raya...
saye tanye dia "Awak suka tak Hadiah yang saye bagi tu"
"Anything yang awk bagi semua sy suke" **Gumbira**

Ahad pagi entun hantar saye balik JB...
Odw balik tu dalam kete Tak sentuh pun citer pasal kawen...
Sume mende citer bab raye raye dan raye...haishhhh...

2 comments:

Nora a.k.a Aira said...

hepi besday toooo sweet =))

johnlabu said...

kimsalam kt encek 'entun' ni ek...hahahaha

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget