++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 12, 2012

=Wedding Review:Pre Wedding Part 3=

Hi Readers...
 
Time wedding hari tu, saya plan nak buat slide untuk tayangkan masa reception saya...
slide daripada pics pre wedding saya...
Unfortunately, tak dapat di tayangkan atas sbb tertentu...
sedey sgt...
 
Actually, slide tu bukan saya yang buat...
tak sempat nak buat...
kawan husband saya yang rajin sgt tolong kami..
Terima kasih sgt pada AZLAN MOHAMAD...
sangat berterima kasih...
kira sahabat sejati la...
bukan takat tolong buat slide...
mcm-mcm lagi la...
tak terkira dgn jari...
 
sebab semua nya buat ala last minute...
mmg byk keje yg saya rasa saya tak boleh buat..
tapi dengan rela hati dia tolong.. *walaupun terpaksa dengar bebelan dia* :)
 
Dalam masa sehari dia boleh siapkan...
time working hours plak tu...
dah la buat bende free* sy tau dia ikhlas* heh
kagum rasa...
 
Thanks a lot AZLAN MOHAMAD...

 

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~