++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Thursday, November 18, 2010

= Berkorban Ape Saje =



Salam sume...

Selamat hari raya aidiladha...
selamat berkorban...
selamat bercuti sehari semalam..

yee...saye juga berkorban...
Bekorban diri & cuti...

Berkorban diri balik ke rumah family mertua 2 b dulu hehe...
Yg bestnyee...tak bwk bj kurung plak tuu..
so terpaksa la jd brutal di pagi raya di rumah org huhu...
Pagi2 entun dah sembahyang raya...
pastu balik makan ketupat same2..yummyyy!!!
Then gi tolong org kmpg sembelih lembu...
Tolong tgk and amik video lembu kena sembelih **saye yg suruh :)**
Buka pe..saye mmg tak prnh tgk lembu kena sembelih secara live **Kesian**..
Tp tahun ni kira teringin sgt la nak tgkk...
sekali entun bg tgk kat HP dia..rs seriau pun adee...huhu...

Ptg tu akak tel suh saye balik JB cepatt...
sebab dah janji nak balik JB ptg tu jugakk...
saye rs mls plak nak balik sebab mls nak bergerak plus sume suh saye balik esok pagiii..
tapi akak saye umpan suh balik sebab mak saye masak ayam masak merahh..**Fuyooo terangkat**...
so balik la jugak ptg semlm...

Di JB ade tenet so boleh la menghapdate belog...
saye plak amik cuti lama sampi hari ahad..
Conotnyee cuti lameee...

Antara aktiviti di hari cuti:
1) Blaja masak
2) balaja masak
3) Blaja masak

hehe..nape?? tak percaye??? :)

8 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

chaiyuk2... Blaja & trs blaja... Ade resepi best sila share ;P

nurayunni said...

bgus...rajin2 blaja masak ye.....

=MissRynn= said...

br nak belaja masak..isk2x.. p

iedayah said...

hahaha..brp kali masak lor dear..=p,bestnye cuti..i keja rini sorg2..sedih2

Qaseh Qidzizie said...

Kasut Pink - yezza!!! everyday is a learning process kan...yee..resepi iteww harus di kongsi... :)

Ayunni - yee...mesti rajin..chayok!!!

MissRynn - Aku taula ko tererist dlm bidang masakan ni...yg simple2 tu aku tau la masak...huhu..

iedayah - cuti memang best tp tggl sikit la annual leave ku itew...sian u...takpe..berkhidmat untuk negara / company.. dapat pahala gak tu.. :)

pinkishblue said...

belajar masak ayam masakk merahh!!
weh mesti resepi yg ko blajar tuh takde kena mengena dgn daging lembu kan? hihi.. ruginyee

Qaseh Qidzizie said...

Ayam masak merah aku dah tau masak cuma skill je kurenggg!!! hehe...
Tau takpee...tak rugi la...byk lagi makanan lain yg aku leh mkn... :)

anaztasias aira said...

selamat hari raya Aidil Adha dear ! lama x cuti?

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget