++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Wednesday, March 2, 2011

= Video Pernikahan Siti Sarah & Shuib =

salam (<_>)



teruja tgk video siti sarah auww auww auww :p + shuib raja lawak..

Dapat tgk video ni kat FB CST Production...
Klako la Shuib boleh tersasul plak...hehhe...
so cute la both of them...
Bagai pinang di belah dua...
sama cantik sama padan..
sama chomeyyyy!!!..



N one more thing...
cantik sgt baju sarah..
lebey krg bj nikah elyana...
same designer...Hatta Dolmat...patutlaaa... :)
Sgt sukeeee....


Nak share video drpd CST tak boleh la dear...
sila klik sini untuk tgk hasil kerja superb drpd CST Production....

Bila godeh you tube....jumpa la video ni...
So layannzzzz sambil verangannnn (<_>)







Credit : Budiey

6 comments:

=MissRynn= said...

grr.. tetiba aku rasa nak kawin cpt2x

Qaseh Qidzizie said...

so wat r u waiting for?
Kawen la cepat hehehhhe

Cik Puan Syafa said...

haha sempat lagi dia buat lawak..

Qaseh Qidzizie said...

hahaha...dah memang dia pak lawak :p

choclairissa @ intan said...

bestnye tgk org kawen~ haishh rasa nak kawen lg~

Qaseh Qidzizie said...

Intan - Best kan...org yg dah kawen pun nak kawen lagi..org yg belum kawen lagi la rs nak kawen..hehehe....ermm...nak kawen lagi bole..tp kena kawen dgn org yang sama la... :p

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget