++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Saturday, February 26, 2011

= Merajuk -> Pujuk =

Salam....

Banyak soalan yang bermain di fikiran saya..ewahhh!!!

Yuppp..btulll…Sy stress…

Stress dengan masalah rumah yg mcm serupa rumah tak siap…

Di tambah lagi pulak dgn masalah komunikasi…

Kenapa la wahai kaum lelaki…

Susah sangat ke nak paham perasaan wanita…

Kenapa la kamu dah buatkan org terluka lepas tu kamu tak cuba rawat balik luka tu…**chewahhh ayattt!!!!**

Cuba la P.U.J.U.K….

Tak faham ke…

Susah sangat ke nak pujuk tu…

Kena keluarkan duit ke…

Setakat minta maaf...

Semua org akan minta maaf..lepas tu buat lagi…huhu

Ke saya yang terlalu sensitif…**kekwat kekdahnye**

Ke hanya saye sorg je yg berperangai macam ni…

Wahai kaum wanita di luar sana!!!

Adakah kamu juga berperasaan macam saye?

Ke sy sorg je yg berperangai sebegini ghupe..huhu…

Maaf la pada semua yeee..

Sekadar luahan hati saje..

Kalo tak luah..takkan nak kemam..

Dan takkan nak telan pulak **tercekik nanti :p**

Pies: merajuk tp wedding prep tetap kena buat jugak :p

Kalo pk balik..buang mase je merajuk ni... **tau takpe** haha

3 comments:

Mizz NiniE said...

hehe..normal kot perempuan merajuk..sy pon camtu gak..tp mmg btol kalu pkir2 balik buang mase je merajuk tu..hehe..tp nk gedix2 sekali sekale..tak pe kan..

Qaseh Qidzizie said...

Ninie - Hehehe.....btol tu..gedix skali skala ape salahnye kan...hehhehe...Pujuk jela kan...itu tanda perempuan nk manja2..mintak di pujuk..itupun lelaki susah nk paham huhu...

erin moshimoshi said...

nape ni same je sttus nan sy sekarang .. uwaaa .. i nak menyembunyikan drije

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget