++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

= I'm Back =


As salam readers, bloggers & frens....



Post baru wajah baru...


Org lama..and muka still sama...:p


Kini saya kembali berblogging...



Maaf for those yg baca belog sy yang tak seberapa ni..(mcm org bc belog ko ;p)


maaf sbb dah lama sy tak update belog...


Yupp...sangat lama...


sy rindu berblogging...


Rindu yg amat....



Maaf juga sebab sy private kan belog sy ni..


Tgh stress time tu....



Tak perlu sy huraikan di sini..


kemana sy menghilang dr dunia blogging..


kwn2 yg rapat sahaja yg tahu...


TQ to all my fren yg bg semangat tak henti2..


sokongan padu korg yg sgt jitu amat ku hargai....



Imbas balik kenangan lalu....


2 minggu sy suffer yang amat..


mental n fizikal **jgn main2 haa** huhu


Berminggu masa berkabung/ kenali diri....


T.Kasih kwn2 yg call...sms...bbm (tipu..ko pkai hp buruk)... :p


Yang bg semangat...bg nasihat...


Sy sangat hargai jasa kalian...


Yang sanggup bersusah payah...


Fetch sy dr Melaka-KL pukul 1 pagi.. (ko mmg suka menyusahkan org)...


Kalo ingat balik..memang tanak ingat la senang kata.... :p



Sekarang sy sudah jadi gagah seperti badang..


badang pun tak gagah mcm saya....hahhaa...


saya dah lupa dah semua bende tu (tipu lagik..smpi mati pun ko akan ingat huhu)..


saya cuba lupakan semua tu..


Barang yg lepas tak elok dikenang....


kini sy bangkit...


Memandangkan sy jadi kawen...


ye sy akan kawen..memang akan kawen kan..



InsyaAllah...sy akan terus meng'update' belog sy ini...


Tak lain hanyalah untuk kenangan diri sy sendiri...


Bukan untuk menunjuk..


Jauh sekali membangga diri...


Lagipun takde ape yg boleh dibanggakan pun...



saya bukan anak orang kaya...



Bukan orang ada ada...



Saya hanya orang biasa....



Serba serbi biasa saja...



Hanya sebuah belog picisan saje...



So i have made up my mind...


untuk teruskan ape yg sy dah mulakan...


saya malas ekceli nk tukar sana sini..hehhehe...



Cuma saya tukar url blog sy je...



Kini... http://blogqasehkita.blogspot.com/



Hopefully 'stalker' tu tak jumpa belog sy..


kalo dia jumpa.. nasib sy la kan.. sy dah malas....


Tolong jangan sebok2 lagi hal saya ye lalinggg....



Wassalam.....


No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~