++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Wednesday, June 9, 2010

= Bila Buah Hati Jauh =

Entun kena outstation di mersing selama 5 hari.....bermula pada hari sabtu (5 Jun)..dan dijangka balik dan trus ke melaka atas urusan kerja jugak pada harini(9/6) ...sabtu pagi bertolak pukul 5.00 pagi semata2 untuk sampai mersing pukul 10 pagi..kena attend meeting katenye...biasalah..bila memula ditinggalkan rs mcm..alaaa..takde hal la..sekejap je tuhh... tp bila 2 mlm aku try kol tp tak berjwb...kegusaran di hati tak dpt di tahan2 lagi..risau..risau..dan risau...dlm hati berkata..kat pulau mmg takde coverage...walhal..dlm hati tuhan je yg tau betapa risaunya aku...huhu...

ntah kenapa harini..tetiba lepas solat asar dlm surau..kebetulan takde org..teringat la aku kat entun...kat mane dia skrg..selamat ke dia...jgn la terjadi ape2 kat dia...aku berdoa pd Allah..supaya ampunkan dosa aku, entun dan seluruh family aku..rs insaf pun ade...

slalunya..kalau dia ade..dia kol..aku marah2..ade je yg tak kena di mata aku..biasala prmpuan..ngeh ngeh...ke aku sorg je yg mcm tuhh...huhu..tp bila 2 hari takde kabar brita..rs mcm lain..lain sgt...mcm gegeli je perasaan tu..tp mmg btol la kate org...org kat depan mata, kita takkan kisah, tp bila org dah tu takde, mula la meragau tak tentu hala...menyesal..dan macam2 lagi laaa...

mujur lepas solat, aku balik semula ke meja aku...tgk hp..n ade 1 miskol n 1 msg..Alhamdulillah...selamat semuanya...gembira sgt...rs cam nk nangis..huhuhu..gembeng betolll....mudah-mudahan semuanya ok...

tgh menaip nih..tetiba teringat mak kat kampung..mak buat ape..jg anak buah aku ke tgh bagi rabbit makan kangkung hehehe..tetiba tersentappp...mak kat kampung tu seminggu skali blom tentu aku tepon...kalau tak talipon entun sehari, dah meragau itu ini...apela nak jadi ngan aku...mak...tetiba windu makkk..waahhhh!!! bergenang siot airmata aku huhuhu..burok pagaiii..takpe mak...blk opis ni orang trus kol makk..hrp mak n family kat kampung sihat semuanya...sayang makkk...muahhh...

dah pukul 6..dah aku nak balik skrg..nak tepon MAK...

1 comment:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget