++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 15, 2010

= Wedding - Dian & Pian =

Bride & Groom : Nordiana Adam & Sufian Md Doon
Date : 13 June 2010
Venue : Pontian, Johor

salam..

Tahniah buat pasangan Diana & Sufian yang telah melangsungkan majlis persandingan mereka di rumah pengantin perempuan di kampung api2, Pontian Johor pada hari ahad, 13 Jun 2010..punye la meriah dengan kehadiran saudara mara da rakan2..terutamanya saye..ehemm of coz..tp biasalah...masalah kesesakan jalan raya yang membuatkan daku lambat wahai sahabat hehhehe...tipu tetttt...

berjanji dengan geng ssp kul 12.30 mesti ade kat umah dian...tp ape nak buat..kul 12.30 tu la aku ngan miss pengapit to be baru kluar rumah dengan terhegeh-hegeh nye...pastu sempat lagi pergi membeli hadiah untuk pengantin..yela..kang bawak tangan kosong je..kecik hati pengantin...

dah abis beli barang gedebuk gedebak...sampai umah nye pukul 2.00 pm..yang lain menanti ketibaan kami dengan penuh sabar hehehe...kecuali miss rynn...beliau tak dpt hadir coz kena attend training katenye...dan akhirnya, saya cuma dapat bergambar dengan pengantin perempuan sekali sahaja...huhu..itupun pinjam kamera zura..(zura, bila ko nak bg gmbr ;p)... kerana hp ku bateri kong....time ni plakkk nak kong..cehhh

selesai makan..masuk balik umah pengantin berborak dengan geng ssp...tajuk yang di borakkan byk berkisar tentang suka duka anak2 mereka...yee...aku suka..tettt aku tipu sebab aku takde point nak mencelah...tp suka dan hepi sgt tgk kawan2 ku bahagia di tambah pulak dengan kelahiran buah hati pengarang jantung mereka...dan selepas itu jeng jeng jeng..pertanyaan eksklusif untuk aku..bila nak kawen???..yeee seperti biasa aku menjawab hujung tahun tp tak tau tahun bila (ayat pinkish)..ngeh ngeh ngeh...

Neway, wajah pengantin perempuan berseri2...cantik, manis...cun melecur laaa...hehehe...terpancar sinar kebahagiaan di wajah mereka berdua...terutama bila bersanding di atas pelamin.... :)

Buat Dian & Pian: (macam la korang baca blog aku ni kan)
Selamat pengantin Baru..semoga bahagia ke anak cucu..mekacihh...














Pi es: Gmbr hubby diana tiada dlm gmbr ;p

2 comments:

pinkishblue said...

aku ade gambar di sekitar majlis tu.. tp ade ke muke ko ? hihihi.. tettttt.. tu ar dtg lambat lg !

ZE said...

aku ade jika ko ade..tetttt...geli!!!

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~