++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Saturday, June 12, 2010

= Aduh!!! Tersepit =

salam..

weekend ni ramai yg kawen...cuti sekolah kan...3 org rakan baik adakan majlis mereka pada minggu ini..tahniah kepada diana (Johor), Ad (Terengganu) & Intan Sya (Perak)...dan tak lupa juga sis yg chomel kecik molek kak ija (kL)...saye telah tersepit di persimpangan :(

Akhirnya saye nekad balik kampung dan akan menghadiri majlis persandingan diana & Pian di pontian, Johor..jangan kecik hati ye yg lain...

yeee..saye sudah packing brg dan bersedia untuk pulang ke kampung...naik beskal roda 4 mcm biasa...tiket pun tak beli lagi..bagusnye ye begitu...mintak2 ade la tiket kat bukit jalil nanti...yee..kwn saye sorg tu telah blik dulu meninggalkan saye dengan kete honda city nye...huhuhu...

Beg Wajib Balik Kampung :p

Chocolate oreo for my niece n nephew

Pi Es: mudah-mudahan sye selamat pergi & Balik.. Amin..nak jumpe MAK....


3 comments:

=MissRynn= said...

sapa yg dah berhonda city?? aku ketinggalan keta api ker?

pinkishblue said...

ko ngumpat aku dlm blog ni ek...

Qidzizie said...

sape yg makan cili..angkat tangan!!!!
:p

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget