++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

= W-Day, Prep has begun =

Salam...

yesss...my wedding preparation has begun.. No wedding date yet ...but i have to take my first step as from now...InsyaAllah one year to go...so i have a lot of time..it's better for me to start now..rite.. Actually, saye tak mahu last minute lagi as my e-day preparation last year..everything....last minute... maybe some of u might call me MLM (Miss Last Minute-tettt...u know who u are)...OMG!!! dun wanna do the same mistake again..hope so...ngeh ngeh...

Actually, my e-day last year was a little bit messy...yuppp...here and there...everything was given to somebody i appointed for. But Alhamdulillah, everything was ok ok saje... Thank you to my family...without them, im nothing (^_^)...Hantaran Deco (Asmazat), Bridal Make Up artist and OP etc..thanks a lot..i really appreciate it..


From personal blog (yang merapu ntah ape2) to blog yang akan mencoretkan segala persiapan until Entun Terima Nikahnya saye (bakal merapu meraban juga).... Tentang Gadis Biasa yang akan di satukan bersama Lelaki Biasa somewhere in 2011 dan akan merancang semuanya di sini dengan wedding budget yang biasa-biasa saje....serba serbi biasa....angan-angan besar,budget ciput..bole giteww...ngeh ngeh...yes..I must bear in mind that everything should be done with a Low-budget wedding...tujuannya supaya saye tidak lupa dan leka...tak mahu membazir kepada bende2 yang tak perlu...kepada korang yang sudah selamat terima nikahnya...i need your help to share any ideas and comments yang membina...saling bertukar pendapat...saye budak baru belajar kalau salah tolong jolokkan :)


Perasan tak starting beberape entri yang lepas...saya menggunakan perkataan "saye" instead of "aku"...bukannye ape.."saye" tu lebih molek sikit di baca...moga2 ayat2 yang baik akan jadi baik2 je selepas ni..kira mcm nak membina hidup baru laaa...heheh poyos...opppsss....harapan nak semua bende jadi baik..insyaAllah....

saye juga harap sangat2 akan dapat buat entri untuk BFF saye yang telah selamat bernikah dengan pasangan masing2..semoga di beri kesungguhan dan kerajinan untuk buat itu semua...bukan ape...sebagai panduan untuk saye merancang majlis saye nanti dan juga sebagai kenang-kenangan di hari-hari yang mendatang....seronok sangat tengok mereka bersanding atas pelamin dengan muka berseri2...cantik, gorgeous, senyuman menawan, awet muda...arghhh.... i wanna be just like them... termeroyan la plak :)


Hakikatnya, si dia lebih- lebih tinggi drpd saye :p


Pi Es: Ape yang bakal berlaku nanti, Kami Hanya Mampu Merancang......tuhan yang menentukan...

-xoxo-

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~