++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Sunday, June 27, 2010

= Video Sensasi =

Salam...

uhhh..lega sungguh...selepas 2 hari 2 mlm menyiapkan slide show yang penuh mencabar...actually, takde la mencabar mane pun...senang jekk..cuma mencabar kesabaran bila mana, hasil keje yang di buat tiba2 terlari la...nak ubah itu untuk ikut citarasa sendiri..ape2 jela..yang membantutkan dan melambatkan penyiapan "assignment" ni.....hehhee...



kalo nak di ikutkan dah lama dah bercita2 nak buat slide show sendiri..ingat setat je dpt cd gmbr trus semangat berkobar2 nak buat...huhu..angan2 tak serupa bikin...cehhh...dah 9 bulan jadi tunangan org...barula semangat tu ade...ntah ape2... ;p..

Bila dah siap...rs hepi gt...berbaloi jugak la segala penat lelah selama 2 hari yg sepatutnya dapat siap dlm masa beberapa minit saje...hehhee...tak kisah laa..janji entun dah puji kaw kaw punyee.hehehhe...gumbiraa!!!!!

pi es: sila la menjamu mata anda di bawah itew...
itu title atas sana kasi gempak saja... :p

No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget