++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Wednesday, July 20, 2011

= Eily & Samer - Solemnization, Reception & Outdoor

As salam..

Breepp Breepp..eheh ituw farah af2 la...heheh




Post ni adalah kesinambungan post yg terdahulu..

tak lain dan tatak bukan..

gmbr nikah, sanding & outdoor 1 of ma bff ...




Perantin : Eilysha & Samer Al Murshidi


Date : 9hb July 2011 (Bersih)


Venue : Quality Hotel, Muar




Dan sekali lagi sy nak memohon ampun dan maaf kepada pengantin krn tak dpat hadir ke majlis perkahwinan beliau... (dah 20x mintak maaf ni) huhu..harap2 pengantin tak kecik hati...


ko tahu kan knpa aku tak dpt attend huhu...post ni




Jadi..layan kan gmbr2 ini yeee...




Eily : seriously ko nmpk cun gila di hari jadi eh di majlis perkahwinan ko ni...Make up cantik..baju cantik..serba serbi cantik...suami pun cantikk.aauwwww!!! hahaha..




SOLEMNIZATION



sape yg patut manja2 ni :p






Alolooloo..gumbira setelah di ijabkabul yeee...





RECEPTION





Suapan kek untuk hubby tercinta...





Nampak tak bunga yg kecik2 kat bawah pelamin tu..chomey kan





Yummyyy!!!!!





OUTDOOR





Eily & her MIL & Hubby





Semoga berbahagia ke akhir hayat...Luv yaaaa...fren 4ever...



3 comments:

anaztasias nora aira said...

simple as nice dear !!

Hidayati Farhan said...

arab2 eh suami dia. suka pelamin simple tu. may both of them happily ever after :D

Qaseh said...

nora - simple yet elegant :)

Yati - yup..hubby dia mmg org arab..kita doakan both of them bahagia hingga khir nyawa.. :)..

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget