++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Friday, July 22, 2011

= kad seikhlas hati =


Mlm tadi entun majuk...
majuk betol..bukan main2..
tawar hati katanye...
ape rasanye yekkk...
ohh ye yee..sy tau sebab sy pun prnh tawar hati gak ngan dia...

Hurmm...
ade ke laki2 majuk...huhu...
cett...

memula sy rs mcm malas je nk layan dia..
tapi lelame..sy mls la...nak gado2...
kat opis hati dah tak tenteram....
satu keje pun takleh buat..
last2 nmpk sokabar lama...kertas wrna..



bahan2 nye


ting!!!!!
trus dpt idea nak diy kad...
so ape lagi...menyelinap bilik fail trus buat kad dgn harapan takde sesape la yg masuk bilik tu...
nasib baik takde...hahah kalo tak kantoi....

dah siappp...
masukkan dlm kotak kecik + kucing kayu yg comel **dah mende tu yg ade dpn mata**
petang tu sy trus pos laju....
yela dah tagline "dijamin sampai esok"
nasib baik smpi..hehhe..

Harap2...dia dah tak majuk lagi la ye...
ngngade tauu..
sekeh kang..hehhehe..tak tak..hampunnnn!!!!!

Pies : harap2 dia senyum...takmo majuk2 ye..burokkk... :p

2 comments:

=MissRynn= said...

dah abis majuknya ker?

Qaseh Qidzizie said...

dah la kott..
ok je borak hehehe...

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget