++ Ka-cHinG ++

++mA fReNs++

Saturday, July 3, 2010

= Qaseh Tercipta =

Salam...

Qaseh tercipta kini 2 tahun...sekejap je..rs mcm baru je declare..huhu..
semlm celebrate kat kampung baru...tempat pertemuan mase mula2 berkenalan tu..cuma takde org ketiga yg menemankan kami 2 tahun yang lalu...kira nostalgia la tempat tu...

Entun buat kejutan...tetiba je ajak kuar dinner n nak mkn plak kat kmpg baru....slalu mkn kat warung depan umah je..takpun kt midvel... dekat.. ni tak beiya ajak mkn kat KB...ghupernye ade udang disebalik mee..sungguhhh..sy tak ingat langsungg semlm genap 2 tahun..hhuhhuu...kecik ati entun saye boleh tak ingat...huhu...


Terima kasih buat entun kerana blanje sy mkn n kek tu sungguh sedap...terima kasih kerana bersabar melayan kerenah saye...walaupun kita bergaduh jugak malam tu pasal hantaran kawen kita (ntah pape)... :p....

Pi es: sebenarnye kek tu sgt manis....tettttt....


No comments:

++ WOW!!!! MESTI KELIK ++

~ E-Day ~

There was an error in this gadget